I vår familie gjør vi dette for å skåne miljø og klima:
- Kjører så lite bil som mulig og har en liten bil som ikke bruker mye drivstoff
- Spiser veldig sjelden kjøtt
- Kjøper ting brukt
- Selger ting vi ikke lenger trenger
- Prøver å klare oss med så liten bolig som mulig
Solveig Schacht, rideinstruktør
“Ikke spis kjøtt”
Sindre, 6 år